
Өдгөө олонд “7 тэрбумын” гэгдэх болсон УБТЗ-ын Тээвэрлэлт зохион байгуулалтын албаны орлогч дарга С.Батдөлийн хань хамсаатнууд, тэд хэрхэн мөнгөжсөн тухай баримтыг өчигдөр иргэн Ж.Энхбат илчиллээ.
Тэрбээр өдгөөгийн Зам, тээвэр хөгжлийн дэд сайд Л.Халтар, түүний эхнэр УБТЗ-ын Тээвэрлэлт зохион байгуулалтын албаны дарга Ц.Ганзул Монголын Төмөр замчдын ҮЭ-ийн тэргүүн Б.Баяраа нар ажил албан тушаалын байдлаа урвуулан ашиглаж өөрсдийн вагонгүй, 1300 орчим хувийн хэвшлийн нүүрс тээвэрлэлт дээр тоглолт хийснийг баримтаар дэлгэсэн.
.jpg)
.jpg)
Тухайлбал тэд вагонтой компанийн нүүрсийг сардаа 2 удаа, вагонгүй компанийнхыг 1 удаа зөөхөөр гэрээ байгуулдаг бөгөөд эсэргүүцсэн тохиолдолд “45 хоногт 1 удаа зөөлгөвөл зөөлгө” гэж ихэрхлэг байсан нь нэг талын дээрмийн болон авлигын асуудал байсан гэдгийгй иргэн Ж.Энхбат илчилсэн.
Иймд мэргэжлийн байгууллагууд анхааралдаа авах нь зүйтэй биз ээ.
Вагоны зохицуулалтыг хийдэг Ц.Ганзул нь нөхрийгөө Зам тээвэр хөгжлийн сайд байхад ч энэ ажлаа хийхийн зэрэгцээ, 2022 оны 1 дүгээр сарын 5-нд “Чингэлэг тээвэр”-ийн үйл ажиллагаа явуулж эхлэхэд ч зэгсэн мөнгө хураасан гэдгийг Замын-Үүд сумын иргэд хэлж, хардаж энэ тухай шалгуулахыг хүсч байсан удаатай гэдгийг сануулахад илүүдэх юун.
Уг нь Төмөр замынхан Л.Халтарыгаа шүүр барьсан талбайн цэвэрлэгчээс өнөөгийн өндөрлөгт өөрийнхөө бор зүрхээр хүрсэн хүн гэж ихэд магтдаг байж билээ. Гэтэл өнөөх нь өнөөдрийн төмөр замыг ямар хэмжээнд авч явсныг ёстой л түүх гэрчилнэ гэгч болж байна.
Товчхондоо бол С.Батдөлийн 7.4 тэрбум төгрөг юу ч биш, цаашид ч өсөх магадлалтай бөгөөд хань хамсаатнууд нь албаны дарга, дэд сайд, Авто тээврийн үндэсний төвийн албан тушаалтнуудаар хүрээгээ тэлж эхлэв бололтой.
ErenNews.mn
С.Цээл
Тэрбээр өдгөөгийн Зам, тээвэр хөгжлийн дэд сайд Л.Халтар, түүний эхнэр УБТЗ-ын Тээвэрлэлт зохион байгуулалтын албаны дарга Ц.Ганзул Монголын Төмөр замчдын ҮЭ-ийн тэргүүн Б.Баяраа нар ажил албан тушаалын байдлаа урвуулан ашиглаж өөрсдийн вагонгүй, 1300 орчим хувийн хэвшлийн нүүрс тээвэрлэлт дээр тоглолт хийснийг баримтаар дэлгэсэн.
.jpg)
.jpg)
Тухайлбал тэд вагонтой компанийн нүүрсийг сардаа 2 удаа, вагонгүй компанийнхыг 1 удаа зөөхөөр гэрээ байгуулдаг бөгөөд эсэргүүцсэн тохиолдолд “45 хоногт 1 удаа зөөлгөвөл зөөлгө” гэж ихэрхлэг байсан нь нэг талын дээрмийн болон авлигын асуудал байсан гэдгийгй иргэн Ж.Энхбат илчилсэн.
Иймд мэргэжлийн байгууллагууд анхааралдаа авах нь зүйтэй биз ээ.
Вагоны зохицуулалтыг хийдэг Ц.Ганзул нь нөхрийгөө Зам тээвэр хөгжлийн сайд байхад ч энэ ажлаа хийхийн зэрэгцээ, 2022 оны 1 дүгээр сарын 5-нд “Чингэлэг тээвэр”-ийн үйл ажиллагаа явуулж эхлэхэд ч зэгсэн мөнгө хураасан гэдгийг Замын-Үүд сумын иргэд хэлж, хардаж энэ тухай шалгуулахыг хүсч байсан удаатай гэдгийг сануулахад илүүдэх юун.
Уг нь Төмөр замынхан Л.Халтарыгаа шүүр барьсан талбайн цэвэрлэгчээс өнөөгийн өндөрлөгт өөрийнхөө бор зүрхээр хүрсэн хүн гэж ихэд магтдаг байж билээ. Гэтэл өнөөх нь өнөөдрийн төмөр замыг ямар хэмжээнд авч явсныг ёстой л түүх гэрчилнэ гэгч болж байна.
Товчхондоо бол С.Батдөлийн 7.4 тэрбум төгрөг юу ч биш, цаашид ч өсөх магадлалтай бөгөөд хань хамсаатнууд нь албаны дарга, дэд сайд, Авто тээврийн үндэсний төвийн албан тушаалтнуудаар хүрээгээ тэлж эхлэв бололтой.
ErenNews.mn
С.Цээл