Өөх шатаадаг таван хүнс

1. Авакода

Энэ жимс нь омега-9 хүчлийг агуулдаг. Чидун жимс, чидун жимсний тостой адил агууламжтай. Иймээс өөхийг шатааж энерги болгон бодисын солилцоог нэмэгдүүлнэ.

2. Коконат буюу наргил модны самар

Элэг болон бусад эрхтний өөх тосны түвшинг бууруулах чадалтай. Мөн цатгалан мэдрэмж төрүүлдэг. Наргил модны самрын тос бамбай булчирхайг дэмждэг. Мөн кокосны сүү хэрэглэсэн ч болно. .

3. Нимбэг

Нимбэг нь биеийг тэр дундаа элгийг хоргүйжүүлэх шилдэг хүнс юм. Хоолны өмнө нимбэгтэй ус ууж заншвал сайн. Цусан дахь өөх тосыг саармагжуулж хэрэггүй бодисыг гаргана.

4. Улаан жүрж

Энэ жимс нь гайхалтай жин бууруулагч гэж тодорхойлогддог. 12 долоо хоногийн турш хийсэн судалгаагаар эмэгтэйчүүдэд хоолны өмнө тал шинэхэн улаан жүрж өгөхөд дөрвөн  долоо хоногийн дараагаас дөрвөн кг, туршилтын эцэст нийт долоон кг турсан байна.

5. Улаан лооль

С амин дэмээр баялаг лооль карнитин хэмээх амин хүчлийг агуулдаг. Судлаачдын дүгнэлтээр карнитин өөх шатаах явцыг 32 хувиар өсгөдөг.

эх сурвалж: WikiHow
 

Бусдад түгээх
  • gplus

Сэтгэгдэл үлдээх

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд olloo.mn хариуцлага хүлээхгүй болно.
ХХЗХ-ны журмын дагуу зvй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зvйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдолыг 772-01100 утсаар хүлээн авна.

Сэтгэгдэлээ бичихХураах

тэмдэгтэнд багтааж бичнэ үү.
  • иргэн 2018-08-16 04:50:02
    улаан лоолиос бусад нь манайд тэр бүр олдохгүй, монгол хүнд тохирсон жор монгол жимс ногоо байна уу