Эрүүл байх арван зарчим
1. Махны оронд загасыг хоол хүнсэндээ єргєн хэрэглэх нь эрүүл мэндэд тустай. Загасны мах нь зүрхийг эрүүлжүүлдэг тосыг агуулдаг.

2. Загас, оливын тос тогтмол хэрэглэх нь хлостеринийг багасгадаг.

3. Хүнсний ногоог єргєн хэрэглэж хэвших.

4. А амин дэмээр баялаг лууван, єргєст ногоо, буржгар байцаа зэргийг голчлон хэрэглэвэл хорт хавдраас урьдчилан сэргийлж чадна.

5. Илчлэгийн хэрэглээгээ зохистой түвшинд хадгалж дасгал, хєдєлгєєн хийж жингээ барих нь хєгшрєлтийг удаашруулна.

6. Бие махбодын эд эсийг эрүүл байлгахын тулд амин дэм, ногоон навчит хүнсийг байнга хэрэглэж байх нь чухал.

7. Амин дэм Е-гээр баялаг хүнс болох ургамлын тос, үр тариа, цайр, гахайн мах, хулууны үр, хивэг зэргийг тогтмол хэрэглэж байх.

8. Зєєлєн цэвэр ус уух

9. Архи, тамхинаас урьдчилан сэргийлэх

10. Стрессгүй, сэтгэл хангалуун байх.
 
olloo.mn
Бусдад түгээх
  • gplus

Сэтгэгдэл үлдээх

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд olloo.mn хариуцлага хүлээхгүй болно.
ХХЗХ-ны журмын дагуу зvй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зvйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдолыг 772-01100 утсаар хүлээн авна.

Сэтгэгдэлээ бичихХураах

тэмдэгтэнд багтааж бичнэ үү.