Унтахын ємнє мєрдєх 8 дүрэм
1. Унтлагын єрєє халуун ч биш, хvйтэн ч биш байх ёстой. 24 с байвал унтахад хамгийн тохиромжтой.
2. Шєнийн 12 цагаас ємнє унтахыг хичээ

3. Унтахаас 2 цагийн ємнєєс цай, кофе бvv уу, тамхи бvv тат. Єлсгєлєн ходоодтой унтаж болохгvй. Аяга бvлээн сvv уу, сvv триптофон агуулдаг тул сайхан унтуулна. Гэхдээ бvv хэтрvvл. Давсаг чинэрвэл таныг эрт сэрээнэ.

4. Шєнє унтахын ємнє байлдаантай, зодоонтой кино бvv vз, тархийг хэт єдєєдєг тул унтаж чадахгvй.

5. Орондоо бvv эргэж хєрвє. Хєдєлгєєн бvр тархинд “сэрvvн байна” гэсэн дохио илгээнэ. Хэрэв унтаж чадахгvй 30 минут болвол босч, ямар нэг юм хий, гэхдээ амгалан тайван байдлаа алдагдуулахгvйг хичээ. Унтах гэсэн дараагийн оролдлого илvv бvтэлтэй болох байх.

6.Нойрны эм унтуулдаггvй, харин нойртой тєстэй ухамсартай байдалд оруулдаг гэдгийг санаж яв.

7. Унтахгvй байх гэж бvv ай, бvv сандар. Харин тав тухтай хэвт, булчингаа сулла гэж Нобелийн шагналт В.Р.Гесс зєвлєж байна. Та нэг тийшээ унаж алга болж байна гэж тєсєєл. Ямар нэг таатай юм бод. Унтах цаг явсаар байна гэж бvv тvгш.

8. Хvйтэн хєл, хурц гэрэл унтахад саад болдог.
Иймээс та унтахын ємє хєлєє бvлээн усанд дvр.
Бусдад түгээх
  • gplus

Сэтгэгдэл үлдээх

Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд olloo.mn хариуцлага хүлээхгүй болно.
ХХЗХ-ны журмын дагуу зvй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зvйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдэлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдолыг 772-01100 утсаар хүлээн авна.

Сэтгэгдэлээ бичихХураах

тэмдэгтэнд багтааж бичнэ үү.