Цагдаагийн Ерөнхий газрын Мэдээлэл шуурхай удирдлагын төв иргэдийн тусламж хүссэн дуудлага бүрийг тэр дор нь хүлээж авч чаддаггүй. Учир нь тус төвөөр үйлчлүүлэхээр хандсан хүмүүс болон утсаар тоглосон хүн маш олон байдаг нь нөлөөлдөг байна. Тиймээс энэ ачааллыг багасгаж, иргэдийн дуудлага бүрийг алдалгүй хүлээн авах боломж бүрдүүлэх зорилгоор нэгэн шинэ технологи нэвтрүүлжээ.
14 сая ам.долларын өртөгтэй уг технологийг БНСУ-ын төслийн хүрээнд нэвтрүүлсэн байна. Харин 30 сая ам.доллараар хэрэгжүүлэх хоёр дахь шатны ажил дуусахад Мэдээлэл шуурхай удирдлагын төвд хэн, хаанаас хэдийд ямар утасны дуудлага өгснийг илрүүлэх боломжтой гэнэ. Ингэснээр хаягаа хэлж амжаагүй байхад утас нь салсан, хаанаа байгаагаа мэдэхгүй хүмүүсийн дуудлагын дагуу байршлыг тогтоож болох аж.
Мөн хуурамч дуудлага өгсөн хүмүүсийг тэр дор нь барих боломжтой болох юм байна. Хамгийн гол нь гар утас нь цэнэгтэй л бол сим картгүй байсан ч эмч, цагдаа, онцгой байдлынхнаас тусламж хүсэх боломжтой юм байна.
14 сая ам.долларын өртөгтэй уг технологийг БНСУ-ын төслийн хүрээнд нэвтрүүлсэн байна. Харин 30 сая ам.доллараар хэрэгжүүлэх хоёр дахь шатны ажил дуусахад Мэдээлэл шуурхай удирдлагын төвд хэн, хаанаас хэдийд ямар утасны дуудлага өгснийг илрүүлэх боломжтой гэнэ. Ингэснээр хаягаа хэлж амжаагүй байхад утас нь салсан, хаанаа байгаагаа мэдэхгүй хүмүүсийн дуудлагын дагуу байршлыг тогтоож болох аж.
Мөн хуурамч дуудлага өгсөн хүмүүсийг тэр дор нь барих боломжтой болох юм байна. Хамгийн гол нь гар утас нь цэнэгтэй л бол сим картгүй байсан ч эмч, цагдаа, онцгой байдлынхнаас тусламж хүсэх боломжтой юм байна.
Г.Сүрэн
olloo.mn
olloo.mn